6/22/2015

Czy Wren ma coś wspólnego z ChArlesem?

Mam dla Was szalone spostrzeżenie, na koniec pierwszego dnia lata! 
Rozwijamy, kochani!




Pierwsze zdjęcie pokazuje ścianę w pokoju zabaw w dollhouse. Myślałam, że skądś znam tą ścianę i BINGO! Tak samo udekorowaną ścianę miał w swoim domu Wren! Wielki przełom! 

Mimo tego, że kocham Wrena, nie byłabym zła, gdyby jednak okazał się naszym czarnym charakterem!
A Wy co o tym myślicie? 

***
Tak przy okazji chciałabym podziękować za każdy dodany komentarz i za każde wyświetlenie. Jesteście najlepszymi obserwatorami, naprawdę. Nie sądziłam, że w tak krótkim czasie uda mi się zgarnąć tak dużo komentarzy oaz wyświetleń. To wszystko motywuje mnie do działania, dziękuję Wam za to, że ze mną jesteście:)
P.S. Jutro wstawię sneak peeki z 6x04

1 komentarz:

  1. http://inlovewithpll.blogspot.com/2015/07/przecieki-z-planu-6x10-wiemy-kto-jest.html :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw coś po sobie